poniedziałek, 13 stycznia 2014

bieganie. bieganie ? bieganie !

...Zimową porą mamy niewiele okazji po ruszania się, zwłaszcza na świeżym powietrzu. Dlatego po raz kolejny postanowiłam rozprostować trochę kości (tirar las patas) i wziąć udział w biegu terenowym na 5 km. Odbył się on 15 grudnia na terenie byłego poligonu przy Słowiańskiej.
Po pierwszych 300-tu metrach miałam serdecznie dość, później było już tylko lepiej... aż do początku drugiego okrążenia. Morderczy podbieg dał mi się we znaki, ale dałam radę, ku wielkiemu mojemu zadowoleniu. Ukończyłam bieg na zaszczytnym ostatnim miejscu, które jednak wcale nie było aż tak ważne. Najważniejsze, że dobiegłam do mety w czasie 39:40:00 min, i że spodobało mi się.
Tydzień później odbył się I Gorzowski Bieg Gwiazdowy, w którym też wzięłam udział. Bieg prowadził alejkami Parku Kopernika, do przebiegnięcia było 5 km, czyli kilka kółek w kształcie koniczynki. Udział wzięło 167 osób, miedzy nimi gorzowscy sportowcy i działacze, samorządowcy oraz po prostu sympatycy biegania. Tu uplasowałam się na bardzo dobrym 150-tym miejscu z czasem 33:02:00 min. :)
Uczestnicy otrzymali od organizatorów oprócz numerów startowych, czapeczki Świętego Mikołaja oraz dzwoneczki, z tego też powodu oprócz radosnej atmosfery było też kolorowo i głośno. Rozlosowano również nagrody, a ja wylosowałam piękny kalendarz ścienny, który ozdobił moje biuro.
3 tygodnie później (12 stycznia) pobiegłam jeszcze w biegu "policz się z Cukrzycą", po którym to piękny medal ozdobił moją szyję a później ścianę w domu. Bardzo to było fajne i szczerze mówiąc, wciąż czekam na następne tego typu imprezy.

to już chyba drugie kółko (widzę po twarzy)

Mikołajkowa Gosia w pełnej gotowości do startu

wcale nie ostatnia !




1 komentarz:

adadi pisze...

oj, uzaleznilas sie... musisz cos z tym zrobic!
(ewentualnie uzaleznic sie jeszcze bardziej;)