poniedziałek, 18 maja 2009

3 i 1/2

... Dla wtajemniczonych oczywiście wszystko jasne ;) I przy tym oczywiście prośba, by w ewentualnych komentarzach nie odnosić się do tytułu posta. Cholera wie kto tu zagląda, a lepiej nie kusić losu :)
Nienajlepszy okres nastał, począwszy od minionej soboty. Nie chce mi się nawet na ten temat pisać. Tak czy inaczej zachorowałam, tym razem fizycznie. Cierpię z powodu bólu głowy, gardła oraz wszystkich pozostałych członków mojego niesamowicie pokiereszowanego, ostatnimi czasy, ciała. Niby obiecałam wybrać się do lekarza, tylko nie bardzo wiem po co, bo i tak z pewnością tego nie uczynię. Nigdy zresztą tego nie czynię.

... Como tengo que tener mucho cuidado con las palabras, tal vez seria mejor escribir en el idioma un poco extranjero, no?
Pues a partir de hoy dejo de beber. Por lo menos tanto! Estoy muy preocupada, porque por primera vez en mi vida fui en el coche conduciendo borracha :( Y eso no es bueno. Me da verguenza. Pero bueno, ya no se puede hacer nada con esto, el unico es - no volver a hacer.
He encontrado un refran, que me parece divertido :
"El alcohol no será la cura para tus problemas, pero como anestesia funciona perfecto"

Un beso grande :)



ja i moja przyjaciółka ;)
...

2 komentarze:

adadi pisze...

No coż, z całą powagą chciałam wyrazic pełen respekt... pobiłaś mój rekord niesięgający chyba nawet pełnych trzech;)))
(szapobła- czapki z głów;)

Edytal pisze...

No, ale po niej nie bylo tego widac! Uwierz mi.
A ja dziekuje za wyciagniecie mnie na super rozrywke..Spodobalo mi sie :):)