niedziela, 19 lipca 2009

uwolnić choinki !

...Tutaj każdy dzień przynosi coś nowego, niespodziewanego, niespotykanego... Tutaj wszystko może się zdarzyć :) Radości są w przewadze nad smutkami, i bardzo dobrze. Ostatnio trochę popadało, słyszałam i czytałam, że w Polsce też. Zalane metro itp... nie, tu aż tak nie było, taki tam kapuśniaczek. Pogoda w sam raz na wyruszenie na pomoc małym świerkom.


akcja poszukiwawcza zakrojona na szeroką skalę

Działanie moje polegało na wyszukaniu świerczka i uwolnieniu go od tłamszącej go i odbierającej mu życie wstrętnej trawy. Jak widać było to prawdziwe wyzwanie. Niech żyją choinki !
W nagrodę za ten wysiłek można było podjeść słodkości, mmmm pyyycha.


malinki

A teraz zagadka:


co to jest ??

Ktoś ma jakiś pomysł ;P ??
...


4 komentarze:

sylwucha pisze...

Ja wiem, ale nie bede psula zagadki moze ktos odgadnie;D

Anonymous pisze...

to jest oczywiste nie wiem jak mozna miec watpliwości

ZetKa pisze...

No dobra, oczywiste, ze to kran, lub jakas polewaczka, wiec cale clu zagadki polega zapewne na tym, skad? I co kocica z nim robila? ;)

Mnie tam zastanawia, jco to za maliny ze swierkow? ;)

marga pisze...

Kocica paliła papierosa i upaliła kawał nosa, ale to inna bajka była ;)