piątek, 11 grudnia 2009

jaka jestem ?


-->
Jestem jak nadzieja ~ tak łatwo mnie stracić
Jestem jak wiatr ~ tak trudno mnie zatrzymać
Jestem jak papieros ~ tak trudno mnie rzucić
Jestem jak szampan ~ uderzam do głowy
Jestem jak kwiat ~ tak łatwo mnie zranić
Jestem jak motyl ~ tak trudno mnie złapać
Jestem jak kropla deszczu ~ żyję chwilą
Jestem jak dzień ~ przynoszę pociechę po ciemnej nocy
Jestem jak gwiazdka z nieba ~ spełniam życzenia
Jestem jak rzeka ~ nigdy nie oglądam się za siebie
Jestem jak 6 w ToTka - jedna jedyna na całe życie
Jestem jak magnes - przyciągam i odpycham
Jestem jak wulkan ~ wybucham bez ostrzeżeń
Jestem jak Media Markt – NIE DLA IDIOTÓW…

taak, to tyle na dzisiaj ... niezłe prawda ? :)
..

1 komentarz:

Anonymous pisze...

Jestes, jestes! I ja pozwole sobie to skopiowac, bo podoba mię się to :)
E.T