czwartek, 16 września 2010

:) ~~~

cóż ... nawet nie wiem jak ten fakt skomentować
temat zaciekawił mnie na tyle że stanęłam w miejscu i ... zamarłam, ehh... nie mogłam się oprzeć widokowi
przyuważyłam "to coś" dziś w trakcie zakupów w Intermarche ul. Pomorska :)
na półce z lalkami barbie i innymi zabawkami
no w sumie, może to i zabawka, zależy od punktu widzenia hihihi
obsłudze sklepu dziękuję za wrażenia i gratuluję poczucia humoru
dzieciom życzę miłej zabawy, rodzicom zaś radzę już teraz przygotować się na niewygodne pytania.

















zbliżenie



























z troszkę dalszej perspektywy
...

1 komentarz:

marga pisze...

przy okazji przypomniał mi się zasłyszany gdzieś tam dowcip :)

Egzamin z anatomii, profesor pyta studentkę:

- Proszę mi powiedzieć z czego zbudowany jest członek męski -
z mięsa czy z kości ?

studentka po chwili namysłu:
- Z kości!

profesor z podziwem:
- Z praktyki pięć, z teorii dwa, proszę Pani.